Stats

11.07.2010

Godispaus!

Nu har jag tagit paus för att trycka i mig lite godis :)

Idag försov jag mig, jag hatar att försova mig!
Nu är iaf alla boxar inne färdiga så då är det dom två ute som är kvar. Sen ska jag packa allt hö och seeeeen är jag klar tills det är dags att ta in alla pollar igen.

När jag var ute i skogen började Amik tokskälla, jag såg henne inte men jag misstänker att det var en ruskigt otäck stubbe som var anledningen. När hon hade skällt ut det otäcka kom hon studsande och började leka med Ceasar. Hon är tokig min hund :)

När man är opepp på allt kan man lyssna på "The climb",
-"Ain´t about how fast I´ll get there, ain´t about what´s waiting on the other side, It´s the climb."


Nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Orkar jag gå ut o fixa klart allt? Ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar