Stats

11.10.2010

Pengar hit och pengar dit.

Verkar som att alla jobbar emot mig. Får hoppas att jag kan hoppa in på könsum några gånger under två månader så jag kan betala hyran för Godi som blir kvar i stockholm. Jävla AF som inte fattar. ÅÅÅH.

Jag kan inte ha någon mer jobb här uppe , det går bara inte.
Och det verkar liksom inte som om någon fattar att man får kämpa som ett as om man ska få göra det man vill. Jag vill inte sitta i en kassa resten av mitt liv. Jag vill vara här i alla fall till början/mitten på sommaren. Kan jag bara få denna gården godkänd som praktikplats så är allt löst. Jag behöver bara klara mig hemma i två månader. Och eftersom mamma sa att jag inte hade någonstans att bo har väl lägenheten brunnit ner. Och hemma kan jag tydligen inte bo i två månader. Hur jag överlevde hemma innan är en gåta. Ingenstans att ta vägen, känns bra.

Fan vad jag hatar mitt liv, arbetsförmedlingen och vår jävla regering. Fuck off.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar